20.04.2011 14:27
Архив

Белдзяржтэлерадыёкампанія выйграла судовы працэс супраць газеты "Народная Воля", падставай для якога стаў артыкул пад назвай "Гаворыць і паказвае "Гебельс-ТВ". Артыкул быў прысвечаны фільму "Плошча. Жалезам па шкле", паказанаму па беларускім тэлебачанні пасля разгону акцыі пратэсту пасля прэзідэнцкіх выбараў 19 снежня 2010 года ў Мінску. Белтэлерадыёкампанія даказала, што канал "Гебельс-ТВ" у Беларусі афіцыйна не зарэгістраваны.

«Прадстаўнікі дзяржтэлебачання апелявалі да таго, што афіцыйна іх структура называецца Нацыянальная дзяржаўная тэлерадыёкампанія Рэспублікі Беларусь. А канал «Гебельс-ТВ» у Беларусі не зарэгістраваны», — цытуе намесніка рэдактара газеты «Наша Ніва».

Як раней перадаваў Тэлеграф, міністэрства інфармацыі вынесла папярэджанне газеце «Народная Воля» за артыкул «Хто пачуе лозунг «Сыходзь!»?», апублікаваны 28 верасня 2010 года. Матэрыял быў прысвечаны кампаніі «Сыходзь!», Якую праводзіла зарэгістраваная ў Чэхіі арганізацыя «Малады Фронт». Мінінфармацыі расцаніла публікацыю як «распаўсюд інфармацыі ад імя арганізацыі, якая не прайшла ва ўстаноўленым парадку дзяржаўную рэгістрацыю».

Следите за новостями так, как вам удобно:

Подпишитесь на новостную ленту Telegraf.by в удобном для вас сервисе и ничего не пропускайте!

Дзен Новости Google Новости Telegram Facebook VK.com OK.ru Пульс