Літоўскія парты не спраўляюцца з наплывам аўто для Беларусі

09.06.2011 11:19
Архив

Паток былых ва ўжытку аўтамабіляў, што накіроўваюцца ў Беларусь, вырас у напярэдадні росту з 1 ліпеня мытных пошлін на іх і выклікаў сур'ёзныя праблемы ў Клайпедскім порце. У абодвух кантэйнерных тэрміналах порта не спраўляюцца з апрацоўкай патоку. Так, у тэрмінале Klaipėdos Smeltė не хапае месца для аўтамабіляў, якія пастаўляюцца кампаніяй MSC і якія неабходна разтаможыць і вывезці.

Па словах дырэктара адміністрацыі дырэкцыі Клайпедскага марскога порта Артурас Друнгіласа, праз недахоп чыгуначных платформаў Klaipėdos Smeltė не паспявае вывозіць усе аўтамабілі, піша DELFI са спасылкай на Lietuvos žinios.

На яе тэрыторыі сабралася амаль 1,5 тыс. неразгружаных кантэйнераў. За гады крызісу збанкрутавала шмат транспартных прадпрыемстваў і цяпер адчуваецца недахоп транспартных паслуг, адзначыў Артурас Друнгілас.

Як раней паведамляў Тэлеграф, Дзяржаўны мытны камітэт 26 траўня пацвердзіў, што з 1 ліпеня 2011 года ў Беларусі будуць дзейнічаць адзіныя для Мытнага саюза стаўкі мытных пошлін і падаткаў на ўвоз аўтамабіляў фізічнымі асобамі.