15.04.2011 13:44
Архив

Начальнік упраўлення інфармацыі і прэс-сакратар міністэрства замежных спраў Беларусі Андрэй Савіных заявіў, што інфармацыйнае агенцтва Associated Press "з'яўляецца наёмным агітатарам і інструментам заказной прапаганды". "Як уяўляецца, гэтую ацэнку можна аднесці і да іншых заходніх СМІ", - лічыць ён.

Заява Андрэя Савіных датычыцца публікацый, у якіх гаворыцца пра прысутнасць беларускіх грамадзян у войсках лівійскага кіраўніка Муамара Кадафі, паведамілі ў ведамстве.

«Мы атрымалі вычарпальны адказ ад кіраўніка групы ААН па наймітах Хасэ дэль Прада аб тым, што канкрэтна ён сказаў карэспандэнту агенцтва Associated Press. Выяўлена, што прадстаўнік ААН заявіў амерыканскаму журналісту, што ён не валодае ніякай інфармацыяй і таму не можа пацвердзіць прысутнасць якіх-небудзь наймітаў з Беларусі ў Лівіі. Заява была зроблена выразна і недвухсэнсоўна. Аналагічныя пацверджанні мы атрымалі ад Упраўлення Вярхоўнага камісара ААН па правах чалавека», — адзначыў Андрэй Савіных.

«Такім чынам, абвінавачаны чарговая спроба фальсіфікацыі рэальнае становішча спраў заходняй медыйнай арганізацыяй. Як бачым, заходнія журналісты лёгка пераступаюць праз агульнапрынятыя дэмакратычныя стандарты, калі ім гэта зручна ці адпавядае інтарэсам іх спонсараў», — дадаў ён.

Прадстаўнікі ААН у Беларусі не змаглі даць Тэлеграфу ніякіх каментароў адносна гэтай сітуацыі.

Як ужо перадаваў Тэлеграф, 8 красавіка Associated Press са спасылкай на кіраўніка працоўнай групы ААН па выкарыстанні наймітаў Хасэ Луіса Гомеса дэль Прада паведаміла, што Муамар Кадафі выкарыстоўвае наймітаў. Большасць з іх — афрыканцы, аднак, верагодна, ёсць і беларусы. Беларускі МЗС адразу ж абверг гэтую інфармацыю. Агенцтва Associated Press на дадзены момант яе не абвергла.

Следите за новостями так, как вам удобно:

Подпишитесь на новостную ленту Telegraf.by в удобном для вас сервисе и ничего не пропускайте!

Дзен Новости Google Новости Telegram Facebook VK.com OK.ru Пульс