У Мінску за студзень-сакавік 2010 продажы прадуктаў ўзраслі на 20,6%

26.04.2011 15:35
Архив Редакция

У Мінску за студзень-сакавік 2011 года прадалі харчовых прадуктаў, напояў і тытунёвых вырабаў на 1,4 трлн. рублёў, што ў супастаўных цэнах на 20,6% больш, чым за адпаведны перыяд 2010 года. Доля харчовых прадуктаў, напояў і тытунёвых вырабаў у структуры раздробнага таваразвароту склала 49,1% (у I квартале 2010 года — 49,2%).

За першыя тры месяцы 2011 года насельніцтву прадалі 24,2 тыс. тон мяса і птушкі, каўбасных вырабаў і мясных кансерваў, 6,3 тыс. тон рыбы і морапрадуктаў, рыбных кансерваў і прэсерваў, 55,8 млн. штук яек, 11,3 тыс. тон свежай гародніны, з іх 3,7 тыс. тон бульбы, 14,4 тыс. тон садавіны, 2,4 тыс. тон алею, 1,1 тыс. тон масла, 5,6 тыс. тон цукру, 2,8 тыс. тон мукі, 3,7 тыс. тон крупаў, 2,5 тыс. тон макаронных вырабаў, паведамілі ў галоўным статыстычным упраўленні Мінску.

У параўнанні з аналагічным перыядам 2010 года насельніцтва купіла мяса і птушкі больш на 16,2%, рыбы і морапрадуктаў — на 8,6%, сыру — на 7,7%, фруктовых і агароднінных сокаў — на 24,8%, кандытарскіх вырабаў з цукру — на 5,5%, цукру — на 23,8%. Разам з тым, рэалізацыя масла скарацілася на 2,4%, алею — на 1,3%, мукі — на 7,2%, крупаў — на 8,3%.

Алкагольных напояў і піва прадалі на 320,3 млрд. рублёў, ці 16,5% раздробнага таваразвароту харчовых прадуктаў, напояў і тытунёвых вырабаў (у 2010 годзе — 19%). У абсалютным алкаголі продаж алкагольных напояў павялічылася на 6,4% да 444,7 тыс. дал. На гарэлку прыходзілася 45,8% прададзенага алкаголю, пладова-ягадныя віна і напоі — 15,5%, піва — 15,2%, лікёра-гарэлачныя вырабы — 9,7%, вінаградныя віна і напоі — 7,2%.

У натуральным выражэнні продаж лікёра-гарэлачных вырабаў павялічыўся на 24,6%, каньяку — на 41,1%, каньячных напояў і брэндзі — на 10,7%, вінаграднага віна, уключаючы напоі — на 17,6%, ігрыстага віна і шампанскага — на 15,5%, піва — на 19,1%. Продаж гарэлкі знізіўся на 0,5%, пладова-ягаднага віна і напояў — на 1,2%, слабаалкагольных напояў — на 20,7%.

За студзень-сакавік арганізацыі гандлю рэалізавалі 641,3 млн. штук тытунёвых вырабаў, што на 7,2% больш, чым за студзень-сакавік 2010 года.

Доля беларускіх харчовых прадуктаў, напояў і тытунёвых вырабаў у агульным аб’ёме раздробнага таваразвароту харчовых прадуктаў склала 76,4% (у першым квартале 2010 гоода — 77,4%).

Как вам новость?
Головоломки